dijous, 10 de març del 2011

Quant de temps!!!

Hola com esteu, fa un munt que no escric...
Avuí m'agradaria parlar sobre un manga, que es titúla School RUMBLE.
Jo no mel he llegit pero he llegit molt comentaris sobre aquet manga i diuen
que esta molt bé, jo mel bolia llegir, peró és que ara no trobo el moment ja veieu estic molt liada,
si no ya fa temps que auría escrit.

Resúm d'aquet manga: (ho fare bastant curt, que tinc pressa)



School Rumble  és un manga escrit e il.lustrat per Jin Kobayashi amb un adaptacio a
l'anime dirigida per Shinji Takamatsu.Conta la vida diaria dels estudiants del institut
Yagami, centrada en els seus embolics amorosos.
El manga va començar a publicarse el 22 d'octubre al 2002.
Tenma Tsukamoto es una estudiant japonesa que fa els seus estudis de preparatoria
y fa lo posible per agradarli a Karasuma Kun.
Harima Kenji es un altre estudiant japones que estudia en el mateix institul que Tenma,
i que tambe , trata d'agradarli a ella, de la que
es troba bojament enamorat...
Que podria portar amb ell aquet embolic amoros?
Hasta on son capaços d'arribar Tenma i Harima per per agradarli  als seus respectius amors platonics?

I, he aqui un del encants d'aquet anime, un manga que relata la vida estudiantil i amorosa de Tenma i Harima , i tots els que es troban al seu boltant.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada