dilluns, 21 de març del 2011

Hola!!!

Hola!
Avui he fet reformas al blog, es que ja ho tenia molt vist aquell verd....,
ara crec que m'agrada més.
Pero...hi  ha un problema, m'acabo de d'onar conta de que en algunes
entradas hi han textos que estan
escrits en colors com rosa, blau, etc....i sobre el fons vermell no es veu el text.
Que faig ara??
Si algu te alguna idea que m'ho digui, vale?
Ha!!, i tambe digueuma si hos agrada més ara o abans,
si no hos agrada com esta ara m'ho dieu i jo no tinc cap problema en cambiar-lo.
Bueno...adeu fins....demá!

2 comentaris:

  1. a mi m'agrada com esta ara el blog, i lo de els textos que no es veuen jo crec que el mes facil es que amb el ratoli subrallin el text, aixi la lletra es veu de color negre.

    adeu!

    ResponElimina
  2. Elena gracies per el teu comentari, es molt bona idea el que tú dius.
    Gracies!!!Ho tindre en compte.XD!!

    ResponElimina