divendres, 31 de desembre del 2010

Wakfu

Konichigua lectors!
Avui m'agradaria explicaros una mica lo que es el Wakfu, un petit resum,petit he, no molt llarg.
Wakfu es una altre joc de rol online molt semblant a Dofus, es de la mateixa empresa, Ankama, com podeu observar a la bostres dreta i trobareu la barra de video, el contingut d'aquesta barra de video son alguns capitols de Wakfu, perque a mes a mes del joc online han fet una serie la qual d'aqui a un temps si no m'ha equivoco la treuran a qui ha Espanya per la televisita (es la televisió es que avegades li dic aixi).Perqué la empresa Ankama es de Francia ho fan tot allá.Si m'ha quivoco en res m'ho dieu Yoruichi i Anna júlia.
Acabo de pensar que podria ficar un linck desde el blog capa la pagina de web de Dofus, de Wakfu i per últim de Ankama.Hos sembla be?No hos penseu que Ankama a fet no mes Dofus i Wakfu, tambe ha fet Dofus arena, que si hos agradan les batalles hos o recomano pero a mi la britat es que no m'agrada gaire, pero bueno...esta força be, tambe esta Wakfu les gardiens (no se si ho e escrit be ja que el titol esta en Françes) es molt guay lo que pasa es que esta tot en Françes i no es pot canvia l'idioma aunque si sabeo es genial, i que jo sapiga no hi ha cap res, crec. En tot cas si hos interesa molt tot aixo i teniu algun d'ubte que jo no sapiga s'ho podeu preguntar a la Anna Júlia que en sap molt, jo se mes d'altres coses com comics, mangas,etc...

http://www.dofus.com/es
http://www.wakfu.com/es
http://www.ankama-games.com/es

Aqui ho teniu ara hos deixo am alguns videos e imatges, adeu!!!

 Alguns personatjes de Wakfu

Personajes de Dofus 1

Wakfu



Alguns dels personajes de Dofus 2, per ser exactes una Anutrof, una Sram, un Pandawa, un Xelor i un Zurcarak

Paisatge de Dofus 2

Ara os poso un par de videos.

Aqut que acabo de ficar  es de Wakfu.
Ara jo bolia posar el video de Dofus, pero l'oficial de Ankama pero no puc ho sento, vaig a posar un altre, un qualsevol ho sento.Espero que hos agradi igualment.

qualsevol 

     Adeu!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada