dijous, 30 de desembre del 2010

Concurs de NAWIDAAAD!

Hola OTAKUUUS!!! Com esteu? Jo be... Primer de tot em voldria disculpar ja que he estat molt inactiva aquests dies, i la Rukia estava preocupada per mi, com ja heu vist en el missatges anterior. Segon, que a la Comunidad HispaÑia de DOFUS (la comunitat dels jugadors de DOFUS que viuen a Catalunya i Espanya), FAN UN CONCURS DE NAWIDAAAD!!! És genial! El concurs tracta de de fer cançons de NAWIDAD: Atenció, he dit Nawidad, no Navidad. Has d'agafar una cançó de Nadal i transformar-la a versió DOFUS, per exemple, Santa Nit:
Santa Nit, Plàcida nit
Els tofus s'en van al llit...
etc, enteneu?? I després gravar-te (pots sortir al video o no, es igual) cantant la cançó. Jo ho faré, hi han premis GENIALS DE VERITAT!
Les bases del concurs, tretes de la web, són:



I els premis:


Espero que hi participeu i que guanyeu alguna cosa!!

I tercera cosa: JO TAMBÉ HE ANAT A LA ISLA DE NAWIDAAAAD! ÉS GENIAAAL SINCERAMENT... Heu d'anar-hi, ja sabeu el que us ha dit la Rukia, oi? Doncs a ferse el compte i a jugaaar!! Els meus codis de regal són:

J8T24RXCVEP3TQAU
VPVATXCVPJCP4A3D 


Si voleu un codi agafeulo i penjeu un comentari dient quin codi heu agafat vale???
Weno us deixoo!

Lune Tara

PD: NO POSO LES BASES I ELS PREMIS PERQUE NO TINC TEMPS I HI HA ALGU QUE RECLAMA L'ORDINADOR PERO JA MODIFICO I POSO LES BASES OTAKUUUS!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada