dilluns, 3 de gener del 2011

De tot una mica

Hola m'agradaria comentar-bos un tema.
Avui he estat fent algunes millores per el blog ya que la Yoruichi deia que el blog estaba molt soso y no se que...potser te rao exclar. He cambiat el fons del blog, els colors dels titols, els tipus de lletras,etc...
Tinc serts d'ubtes sobre el fons del blog ya que he estat mirant un munt de fons que en proposaba
el servei de bloger i realment el que mes pegaba amb el nostre blog, era cap la britat, bueno... el que tenim i el que teniam abans pero buy dir que.... no te res a veure amb lo Japones, el manga, l'anime, etc...
Si teniu alguna proposta pel fons o bueno...per lo que sigui, dieume la bostre proposta, siusplau em fara molt faliç ara realment no se quin fons posar. XD XD Adeu, fins un altre dia!!!
Hos deixo amb una imatge de la Rukia Kuchiki!!!
Ha sabeu que l'altre dia vaig veure una pelicula anime super guai, no estic del tot segura per crec que es deia "La niña que saltaba através del tiempo" si era asi seguro lo acabo de buscar por internet.
Ho sento molt pero esque estic pasant de catala a castella i de castellar a catala yo soc la nena que viatjo entre els idiomes.Jajajaja XD!! Es broma...La pel.licula hos la recomano molt tissim, es genial no hos la explico perque si no per la gracia, en cara que el titol ya ho explicar gairabe tot.Hos la podeu baixar bueno...lo que pasar es que esta subtitulada osigui que no esta ni en castellar ni en catala esta nomes en japones pero la podeu mirar amb subtitols, axi si que esta.
Ara si que marxo, hos deixo amb una imatje de la protagonista de la pel.licula que hos he dit i una altre amb la Rukia, de imatje buy dir.ADEU!!!
Abuy he ecrit un munt fins i tot se mant cansat els braços.
Mira ho he pensat millor i he decidit que no ficare la imatge de la pel.licula en aquesta entrada perque mes tard fare una nova entrada posant la imatge i un petit resum mes urdenat, esque en aquesta entrada hi ha un munt de coses del blog, de la peli etc,...
Adeu ara si que m'ho bligo a marxar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada