dimecres, 31 d’agost del 2011

Saló del manga 2010

Konichiwua!!!

Avui volia ensenyar-vos el cosplay que portava jo i les meves amigues
al saló del manga  l' any passat.
Jo soc la ultima a la dreta, tenia un cosplay d'un videojoc Francès que es diu Dofus, ja em parlat sobre ell a entradas passadas si no m'equivoco, exactament anava d'Osamodas,
las dos que estàn al mig són la Lune Lovegood i l'Arale Norimaki que anaven les dues de Vocaloid,
la Lune Lovegood de Miku Hatsune i l'Arale Norimaki de Meiko, la del meu costat és una amiga que anava de Sakura la caçadora de cartes (la disfressa se la vaig deixar jo, XD!), i per últim les que
estàn a la esquerra són també amigues anaven de colegialas.



De moment només os deixo amb aixó, perque tinc que marxar, adeu!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada