dimarts, 22 de març del 2011

ESTIC VIVAA!!!

Hey, hola! Escric això per avisar de que estic viva, només que tinc quatre blogs per actualitzar i no tinc molt de temps per estar aquí. A la que no se li veu el pèl per aquí és a la Renji (Ex-Yoruichi) que mai es passa per aquí, i no és que tingui una vida precisament "ocupada"... Nosaltres estavem pensant en treure-la de l'AOFF... Bueno, què en penseu?? Es que només ha publicat una entrada en el blog de les 55 entrades (comptant aquesta) que hi han!!! Bueno, no soc la mes adequada per dir-ho, pero es que si es vulgues dedicar de veritat a la AOFF penjaria algo, no trobeu??

Bueno, una altra cosa és que estic fent un curs d'AUTOAPRENENTATGE DE JAPONÈS. Això consisteix en que et planeges un curs (per exemple: a la semana tal treballare tal cosa, sabeu?) i ho fas tu sola. Això és el que estic començant a fer. Per tant, agrairia que si sabeu algun llibre/web/aplicació/revista/altres coses de japonès que sigui/n interessants per aprendre i amb les que s'aprengui ràpid, digueu-m'ho porfi! O envieu un correu a annajuliachafer@gmail.com perquè em falta material!

Bé, us deixo pero no deixo de pensar en què podria ressenyar!

Lune Lovegood

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada