diumenge, 26 de desembre del 2010

Bon Nadal!!!

Hola, bon dia!
Avui escric per dos motius un d'ells es per falicitar-vos a tots i totes per nadal i l'altre cosa es que us volia preguntar si jugueu a dofus, no se si sabeu lo que es, de totes maneres vui dir que el Papa Nowel m'ha regalat dos codigs per al dofus que vui compartir amb bosaltres, ja que jo no puc accedir a ells perque obligatoriament li tinc que regala a algu i he pensat que no hi ha res millor que compartir-lo amb bosaltres.Que hos a sembla?
Per mirar que regal ta tocat en cada codi numes tens que nar a la web de dofus i alli ya et bucques la vida.D'acord?
Hos bolia demanar una cosaa si pot ser no agafeu los dos codigs, si boleu agafeu un pero no els dos, perque si no,...
Tambe bolia demanar que si agafeu un codig poseu un comentari com:
-Ya he agafat el codig (i poseu com es diu el codig).
Aixo ens ayudara a entendrans millor perque una vegada utilitzat no es pot accedir a ell.
El primer oidig es: HB2A5R9SWLEGL8SL
El segon codig es: HXFE7HR5A5FCQSF5
Ya esta!!!Adeu!!Espero que em torneu el fabor XD!!

3 comentaris:

  1. M'agafo el primer codiii! El que comença per HB2A... Etc.

    Jo també penjaré els meus codis! Per cert, també he estat a la isla de Nawidad, és genial!

    Lune Tara

    ResponElimina
  2. hola jo tambe he agafat el primer codi i ja l'he servir... crec que hi ha agut un mal entes, ja hem diras algo, Lune Tara. Fins aviat, i espero que digueu algo del trivial aviat.

    Ichigo Kurosaki

    ResponElimina
  3. OK, jo no l'he fet servir. EM QUEDO EL SEGON CODI, VALE??? Tindrem noticies del trivial molt aviat, només falta que la Yoruichi acabi les seves 15 preguntes i ja planejarem la data i tot.

    Lune Tara D'Ascolli

    ResponElimina